Murojaatlarni ko’rib chiqish quyidagi me`yoriy-huquqiy hujjatlarga asoslanadi:
1. “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'grisida (03.12.2014 y. O'z-378-son)
2. O`zbekiston Respublikasining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to`g`risida”gi O`zbekiston Respublikasi Qonuniga o`zgartirish va qo`shimchalar kiritish haqida 2017 yil 11 sentyabrdagi O`QR-445-son Qonuni.
3. O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007 yil 23 avgust "Davlat va xo'jalik boshqaruvi, mahalliy davlat hokimiyati organlarining axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda yuridik va jismoniy shaxslar bilan o'zaro hamkorligini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to'g'risida"gi 181-son
4. “O’zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo`mitasi tizimida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to’g’risidagi nizom tasdiqlash to’g’risida”gi buyruq №56 2018 yil 28 may
5. O’zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo’mitasi tizimida “ishonch telefonlari” faoliyatini tashkil etish Reglamenti
6. Davlat statistika qo'mitasining 2018 yil 28 maydagi 56-son buyrug'i bilan tasdiqlangan O'zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo'mitasi tizimida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to'grisidagi Nizomga kiritilayotgan o'zgartirish va qo'shimchalar